مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 بهمن 1400 ساعت 10:322022-02-03سياسي

استان کرمان آمادگی پایلوت واگذاری اختیارات و تقویت حکمرانی محلی را دارد 


استان کرمان کاملا آماده است که پایلوت واگذاری اختیارات و تقویت حکمرانی محلی را دارد و اسناد توسعه ای و چشم اندازهای لازم را نیز تهیه کرده است.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: استان کرمان کاملا آماده است که پایلوت واگذاری اختیارات و تقویت حکمرانی محلی را دارد و اسناد توسعه ای و چشم اندازهای لازم را نیز تهیه کرده است.

علی زینی وند پیش از ظهر امروز 14 بهمن ماه در جلسه شورای گفت وگو دولت و بخش خصوصی استان کرمان گفت: توسعه پایدار زمانی محقق می شود که توسعه همه ابعاد در نظر بگیرید.

وی افزود: میزان پیشرفت را براساس شاخص ها برآورد کنید و قیاس با استان های دیگر کار علمی نیست زیرا شرایط هر منطقه متفاوت است.

استاندار کرمان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه خودکفایی استان از تولید گوشت مرغ و تخم مرغ اظهار کرد: باید وقتی نهاد یا سرمایه گذارانی در استان حضور پیدا می کنند، فوری آنها را جذب کنید و بهانه ای برای رفتن از استان به آنها ندهید.

وی برق و گاز را مکمل یکدیگر دانست و عنوان کرد: باتوجه به موقعیت جغرافیایی این خطه، استان کرمان می تواند یکی از پایلوت های دنیا در زمینه تولید انرژی خورشیدی باشد.

زینی وند با بیان اینکه رفع نیازهای زیرساخت ها محور کار باشد، اظهار کرد: 100 هزار مگاوات نیروگاه انرژی های تجدیدپذیر در کشور برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان کرمان آمادگی پایلوت واگذاری اختیارات و تقویت حکمرانی محلی را دارد 

استان کرمان آمادگی پایلوت واگذاری اختیارات و تقویت حکمرانی محلی را دارد